Summer has arrived

Tro det eller ej - sommaren har även kommit till oss i Norrland.
Norrland, vad är det för nåt ställe?  Pfft....

Jag har iallafall bestämt mig att en flytt kommer ske inom en snar framtid. Det enda problemet är att jag inte har något boende eller jobb ännu. Om jag hittar dessa så kommer det gå fort det är en sak som är säker. Jag sitter dock i funderingarna att kanske utbildning borde vara bättre än jobb i dessa tider. Jag binder upp mig ( på ett bra sätt ) och stannar säkert i flera år pga utbildningen och behöver aldrig oroa mig. Om jag däremot skulle jobba och kanske få en provanställning på något ställe, så är jag ju aldrig säker på den närmaste framtiden. Kollar upp massor av potentiella utbildningar som verkar lockande och kan erkänna att det finns en del som får mig att vilja flytta helst imorgon om inte tidigare.

Jag måste sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0