Yoggi

Hihi...igår blev jag så sjukt sugen på BnJ så jag tog bilen och körde till Statoil ca 22.00 :P Jag gick fram till frysen och märker att såklart finns ingen smak jag vill ha. :( Får lite panik och försöker komma fram till vad jag ska köpa istället och till slut så kommer jag fram till kassan. *BLIIP*  - Var det bra så? Ja, det är bra.
Jag kommer därifrån med en lättmjölk och en lättyoggi.... Jag undrar varför jag köpte det? Typ för att verka duktig och inte som nån himla snaskare på kvällskvisten? Beror det på att jag kände han som stod i kassan? Är ni fler som får typ ångest av att köpa gotta av samma person flera gånger?

Fick ett sms av Heffie nu på morgonen så vi ska träffas på en fika. Jag vet dock inte om jag ska börja med min diet idag eller imorgon, men jag ska då handla "maten" idag. 3 st smoothies per dag. Yay? :P Det är ett val jag gjort, och jag hoppas att jag kommer se resultat.

Idag är det tillbaka till jobbet. Imorgon ledig....sjukt skumt? Varit ledig sen i torsdags, jobbar måndagen, ledig igen? :P hehe jag klagar inte :)

/a

Ps. Jag har fått årets första myggbett, och det befinner sig på min vänsta hand!

Kommentarer
Postat av: Olle

Hoppas din diet inte är äcklig :P Jag smakade på en kompis "shake/drink" sak en gång och det smakade kartong. XD Fast jag tror att det var nutrilett eller nåt. :P

2009-06-22 @ 23:04:06
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0