Spindeln i hemmet

Duktig som jag är ställde jag väckaren på 9 imorse! :) Tror ni jag tog mig upp? Njae....jag vaknade av att posten kom nu 11.45 :D Det blir så att dieten börjar imorgon då, men det är bra då får jag tid till att köpa min lilla shaker också.

Skulle gå på toa men kände mig lite lätt nude, så gick till tv-rummet och skulle hämta en tshirt som låg där. Jag tog den i famnen och bar in den till toan och la den på min toabänk(?). Uträttade mina behov, rensade även katternas låda. Sen till min fasa märker jag när jag sträcker mig efter min tshirt att det sitter en SJUKT stor och äcklig spindel på min tshirt!!! Tänk om jag hade tagit på mig den med spindeln på? Det hade slutat med att jag kunde skjuta spindelnät genom händerna, klättrandes på taket här hemma. Den fick dock dö med hjälp av en Chic-tidning :D Eller, den dog inte den föll ner och kröp in under badkaret, men jag fick in två rejäla smällar så jag tror den dör i sinomtid. MOHAHHAH!

Jag glömde ju berätta igår om min älskade häst! När vi var hos Elin och såg film så hade hon på sitt vardagsrumsbord en plasthäst! Jag satt och roade mig med den under hela filmen och irriterade mina medfilmtittare. Typ galloperade upp på Elins ben och slickade henne i ansiktet med hästens mule! Satt och strök den över manen när den var ledsen :( Jag tror jag har funnit en vän för livet <3. Och jag som trodde att jag aldrig skulle tycka om hästar, skenet bedrar! ;)

/a


Kommentarer
Postat av: elin

du är så jävla rolig! "Den fick dö med hjälp av en CHIC tidning", jag menar, det hade lika gärna kunnat vara jag! ;)

2009-06-23 @ 14:54:36
URL: http://hiraedd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena moss, så du ha hakat på och skaffat en blogg oxå! Skoj skoj!, hur leker livet med dig då? kram

2009-06-23 @ 21:26:35
URL: http://morsanjenny.blogg.se/
Postat av: Olle

Det är viktigt att döda spindlar med stil XD

2009-06-23 @ 22:56:25
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0