Idag jobbet - Imorgon världen!

Hej. Idag har jag jobbat och varit duktig och kunde tillochmed flexa så jag slutade 20.20 istället för 21.00! Har precis duschat och ska ta det lugnt med en film ikväll. Har bara en fråga om det ens är någon som läser denna blogg. Hur ska man ta undan 50 ballonger? Ska jag spränga alla eller finns det nåt sätt att göra det lättare och mindre smärtsamt för öronen? :P


Imorgon ska nog jag och Frida ringa till Ms Wingerlis och konsultera ang Cambridge. Jag har kanske tänkt ge det en ny chans. Mitt försök förra gången var inte så lyckat då dessa shakes smakar som en blandning mellan salt, mjöl och typ...vatten/mjölk/whatever? Sammanfattning: Inget gott. + att det är massa random smaker. Det finns några "soppor" som ska ätas varm som tex: kycklingsoppa, tomatsoppa och tror det finns en annan också. Sen finns det milkshakes som jag tror kan ätas både varm och kall med bland annat smaker som: kakao, mint kakao, vanilj, banan, jordgubb osv. Får se hur detta går.

Kanske skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Din första kommentar! Score! Då kanske du blir lite mer seriös bloggare denna gång :) Ja, E svek lite ikväll, men det var ändå inget GG, men trist att vara själv, men jag bloggar och köper skivor på nätet AHAHAHAHA! Nä, men seriöst, det är bra skit.



KRAM

2009-06-14 @ 21:02:52
URL: http://hiraedd.blogg.se/
Postat av: Elin

ps. Cambridge = korsning mellan Hitlers snor (inte testat, men kan gissa hur det smakade) och vatten-O'boy (har testat, vidrigt) DON'T DO IT!!! ds.

2009-06-14 @ 21:04:45
URL: http://hiraedd.blogg.se/
Postat av: Olle

Jag tycker fortfarande att du ska spränga ballongerna. :) Och ja det är folk som läser din blogg, jag är en trogen läsare. :P

2009-06-17 @ 14:18:58
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0