Haiii-A

Kväll fylld av Kung fu i det feta stuket. Dvs inte bara allt godis och dylikt som slank ner under kvällen, men vi såg den omtalade Kungfu Panda och jag var den enda som sett den tidigare. Före det så var vi på diverse äventyr för att blandannat köpa Glass, Ben & Jerrys' Half Baked fick det bli för mig och jag bjöd på en pinnglass åt Markus. Sen fick jag ett infall att köpa lite godis så vi åkte till en kiosk och inhandlade det. Efter det hämtade vi upp Markus tjej och bestämde oss för att hyra film! Jag körde en liten rolig omväg och höll på bli påkörd av nån galen mopedist på vägen till Ica. Väl på affären så inhandlades lite mer snask, av Dessan och Elin och jag höll såklart på att glömma bort att jag hade bokat filmen väl när vi stod i kassan.

Nu har alla gått och jag sitter här vid datorn. Har precis sett på Project Runway och SaTC i vanlig ordning! Älskar denna säsong av Project Runway, det är sjukt talangfulla designers som är med iår. Ribban höjs varje år och det märks verkligen. Jag börjar mer och mer tänka på om jag skulle kombinera min potentiella frisörutbildning med Makeup och Stylist också för jag tror jag skulle va jävligt duktig på det. Måste bara våga ta tag i mina drömmar först och våga inse att jag har potentialen och sen helt enkelt bara våga genomföra mina planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0