Fynd

Haha jag dör! Jag hittade ett papper från ett utvecklingssamtal jag hade när jag var liten, ska försöka delge den här:

Utvecklingssamtal

Namn Andreas                                                                Datum 1/12 1997
Klass Åk 3                                                                        Vilka var med
                                                                                           Marianne (mamma)
                                                                                           Britten (lärare)
                                                                                           Andreas (duuh)

                                                        Vi har pratat om:

Andreas är en trevlig grabb.
Han arbetar bra och är väldigt ambitiös.
Men Andreas måste tänka på att inte bli arg för minsta lilla och sitta och tjura.
Andreas bör vårda sin handstil och inte slarva.


Bli arg och tjura!? Är det nåt jag kan?! Pfft.......

/a.

Ps. Tihi!

Kommentarer
Postat av: Olle

Haha XD Det verkar som du hade lite hett temperament när du var liten, herr bli arg och sitta och tjura. haha :P Nu ska jag sluta mobbas. :P

Värst vad du har blivit en flitig bloggare, skriver massvis med inlägg. Jag hinner knappt med att läsa. :P

2009-06-20 @ 14:43:14
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0