Bi blu bli blabla - Jag har mitt eget språk

Äntligen är månaden snart slut! Dvs lönen kommer i dagarna. Känns skönt att äntligen få lite pengar då jag som vanligt levt över mina inkomster och måstat ta lite sparpengar hehe. Jag SKA skärpa mig! Nudlar och blodpudding är ju faktiskt gott. :)

Jao, tog en sovmorgon igen. Ställde väckaren på 9, men höhöhö trodde ni ja? Låg och myste med Alf som vanligt på morgonen. :) Han har börjat bli mycket mysigare, han stryker sig tillochmed mot saker nu, det gjorde han inte förr! Det komiska med honom är dock att han inte kan jama :D(stavas det jama? Ser konstigt ut...). Han öppnar munnen och trycker ut nåt försiktigt pip. Jag har nog aldrig hört ett Mjauu från honom. På tal om katter, så fyller Jolie år den 1/4 :) 4 år! Storflickan min :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Lite kul att det är typ ett år kvar tills Jolie fyller fyra och du har redan börjat fira ;)

2009-06-25 @ 13:17:37
URL: http://hiraedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0