Bättre få bra än massa konstiga - Quote Mr. O

Hej alla barn nu blir det barnprogram. Jag har feber och är almänt skadad i sinnet idag. Jag har inte mage att sjukanmäla mig så det blir att dra på clownansiktet imorgon. Tur jag jobbar med vettiga människor iallafall. Idag har jag inte gjort mycket. Surat på Jenny som klantig som hon är ringer dagen innan vårt passbyte på jobbet och säger att hon inte kan ta mitt pass så jag får ta det själv. Snällt som fan, I'll remember that! Stefan snäll som han är ställde dock upp med en dags varsel och tog min 5 timmar långa förmiddag så jag slapp den iallafall.

Kvällen avslutades på ett märkligt sätt med ett Frasse mål köpt av Hyllan på The Frazz. Gott var det. Så med flottiga fingrar skrivs detta inlägg^^

Nu kommer jag inte på mer att skriva, men ni som känner mig vet att jag är en nattuggla och skriver oftast på natten! Wait...00.20....det är väl mitt i natten;) Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0