Sitter här i venten

Kommit hem efter ett sjukt jobbigt arbetspass, ibland känns det nästan som att man vill köpa en stor fet plastklubba och typ BONKA ner de äldre? :D USCH jag är en dålig människa, men jag har fan jobbat flera år nu nonstop utan semester så nu är det fan på tiden! Creds till min jobbarkompis ikväll Simon som aldrig jobbat inom vården förut, kommer upp från söderland till lilla Lycksele och passar in som handen i handsken :) Sträck på dig!. Tror inte du läser detta, men om du gör det så ska du ta åt dig, verkligen! Vi behöver fler av sånna som du! Tack:)

Har nu fixat en nätverkskabel till Matte så nu sitter han och NÖRDAR Counterstrike medans jag sitter och bloggar ;) Intessekollision månne?

/a

Kommentarer
Postat av: Olle

Haha :P Om jag jobbade med gamlingar är jag ganska säker på att jag skulle "bonka" dom i huvudet med en stor plastklubba. :P

2009-07-14 @ 23:50:29
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0