Reklam

Hihi, gjorde lite smygreklam för min blogg idag genom att lägga upp länken på msn och även på apberget idag. Om någon fattar tycke för det jag skriver, så kommentera gärna och säg hej :)

På tal om stora diskhögar så har jag en här hemma hos mig. Jag är bäst i världen på att skjuta upp att diska och jag tror jag verkligen måste ta itu med detta berg en gång för alla. Imorgon hoppas jag att jag tar mitt förnuft till fånga och fäktas med besticken med seger i blick! Måste även hämta damsugaren hos Elin som vi har delad vårdnad om och ta en svängom i lägenheten i sann Mrs. Doubtfire stil!






Ryktas att snart kommer den nya Harry Potterfilmen ut! Halvblodsprinsen! Jag måste verkligen ta och läsa ut den sista boken snart. Jag fattar inte vad det är med mig. Jag har alltid varit fast vid den serien och när jag haft en ny bok i handen har jag inte kunnat lägga ner den förrän den varit slut. Jag läste 150 sidor i sista boken när Elin bodde här, sen har jag inte läst nåt mer. Jag borde dock börja om från början för jag tror inte jag minns så mycket detaljer längre. I filmerna tar de ju bort stora delar av storyn så för att få ett rimligt hum om den riktiga storyn så måste jag läsa alla böcker :)

Jag måste också läsa ut New Moon som jag så frenetiskt läste ett tag. Jag har kanske 200 sidor kvar men motivationen till att fortsätta läsa den har falnat tillfälligt. Jag läser den på engelska och den är så himla bra skriven :) Översatta böcker är aldrig lika bra som på orginalspråk!

/a

Ps. Vattenmelon är sjukt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0