Quote

Samtalar med Elin på msn och vi pratar om allmänna saker i livet då hon säger:

"Men jag älskar dig också, som en borr"

Till hennes försvar så kan hon inte bemästra det svenska språket med tangentbordet på hennes nya laptop!
Hennes förra "Apple" - dator blev trasig på något underligt sätt så hon fick lov att beställa en ny helt enkelt. 
Måste bara kommentera det jag själv skriver. Ni som inte fattar "Apple"-dator; Det var så att Elin köpte en laptop på tradera och när hon fick hem den hade hon sedan förut ett klistermärke från apple som hon satte på sin nyinköpta begagnade inte-apple-dator. Steg den i rang månne? Kanske kändes proffsigare på något sätt iaf
 
Hehe :) Elin du är som en syster till mig, tänk att vi varit ihop en gång i tiden?





Do You Remember
How We Used To Talk
We'd Stay On The Phone
At Night Till Dawn
Do You Remember
All The Things We Said Like
I Love You So
I'll Never Let You Go

Do You Remember
Back In The Spring
Every Morning Birds Would Sing
Do You Remember
Those Special Times
They'll Just Go On And On
In The Back Of My Mind


"Remember the Time - Michael Jackson"





Jag älskar dig :)


/a

Kommentarer
Postat av: Dan

Fin bild!

2009-07-03 @ 00:36:19
Postat av: Andreas

Mm den är jättefin! :)

2009-07-03 @ 00:40:17
URL: http://larsanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0