På tal om...

...att duscha: Vad tycker ni, är det bättre att duscha på kvällen och gå isäng med blött hår/tvingas vänta uppe tills håret torkat och förmodligen få en cp-frilla dagen efter, eller är det bättre att stiga upp för tidigt på morgonen för att släpa sin varma kropp in i en kall dusch för att sedan cykla till jobbet och få håret uppfuckat pga blåst? Känns som att välja mellan pest eller kolera nästan :)

Ikväll tittade jag på Livet är en Schlager! Underbar film som jag bara sett en gång tidigare, för en massa år sedan. Kom att tänka på att Sverige faktiskt är begåvade med talangfulla skådespelare. Alla huvudpersonerna i åtminstone denna film var otroliga!

Fan om man skulle bli skådespelare ändå? :) Det finns så många kvistar på mitt livsträd men jag vet verkligen inte vilken kvist jag ska gå ut på för att fortsätta mitt liv. En sak är väldigt självklar dock, och det är att Lycksele inte är rätt plats för lilla jag att bo på. Jag passar inte in här och känner mig malplacerad på något sätt. Min livstil är inte något som många i Lycksele har. Jag vill ha GO i vardagen och vara ute på klubbar och dansa, och köpa snygga kläder och vara snygg! I denna stad med epa-traktorer och diverse raggare med jeans och flanellskjorta och jaktbössan på axeln känner jag att jag bara vill fly.

Svårt dock att flytta någonstans när du inte kan komma på vart eller vad du ska göra. Jag har ju ialafall sått mitt frö så nu får det gro en stund i mitt huvud och såsmåningom kommer jag flytta härifrån, långt härifrån.

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0