Nap + klappa kisseunge

Det är svårt att jobba och blogga samtidigt har jag konstaterat. Idag har jag hitentills bara fyllt dagen med jobb från 7 till 12 sedan umgicks jag med Elin och hennes nya vän Saga som är en norsk skogskatt blandning som är SUPERDUPER söt. Typ docksöt, kan lägga upp en bild på henne senare. Hon är grå, vit och svart och jättelurvig :) Jag minns inte att kattungar var så små, för Alf, min katt måste ju varit det han med antar jag! Nu är han så stor så stor.  Nästan större än Jolie! :) Jag tror jag aldrig nämnt här att jag har katter?



Mina ögonstenar Alf och Jolie



Nu är det strax dags igen för att arbeta. Rätt drygt med sånnahär delade turer. Då jobbar du förmiddagen, går hem i 4 timmar, sen åker du tillbaka och jobbar 5 timmar till...aja, imorgon är min sista dag in Hell på fyra veckor. Jag kan nog klara av detta ;)

Taggar Stockholm nu. Om bara Johanna tar kontakt med mig så vi får boka biljetterna nån gång! :P

/a



Kommentarer
Postat av: Cristel

Hehe detsamma! jo jag har haft den jättelänge men har bara haft svårt att uppdatera nu när jag är så busy haha.. ;P tack förresten! trivs bra i kort haha

2009-07-18 @ 17:15:44
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Jag gör inte alls så mycket. Är arbetslös så det blir mycket sitta still. Men jag börjar jobba den 11 augusti och flyttar till umeå den 10 så då händer det ju saker :)

2009-07-20 @ 01:12:53
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0