MJ

Det slog mig idag hur bra Michael Jacksons musik är!? Jag laddade ner hand absolute greatest skiva. Jag älskar hans låtar. Snacka om ett geni i att skriva musik. Han var även sjukt skillad i att dansa, såg några videos på Youtube. Tänk om vi hade levt på hans "eratid", fatta att åka och titta på en konsert när han var som bäst :)

Sitter och äter melon, tänker på att jag kanske borde äta något mer energirikt innan jag cyklar på jobbet kl 16. Får se vad jag gräver fram från kylen :)

Idag fyller Jolie 4 år! Måste passa på att tacka Angelina(den förra ägaren) för att jag fick ta hennes underbara katt för lite mer än ett år sedan:) Jag skulle inte klara mig utan henne. Hon har blivit en underbar individ under den tiden jag haft henne, annorlunda än hon var när hon kom iaf. Hon har väl anpassat sig efter mina regler och dylikt. Hon är även "mamma" till en kisseunge nu, Alf :) Hon uppfostrar honom och lär honom hur man ska bete sig. Tvättar honom när han är smutsig och tröstar honom när han drömt mardrömmar!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0