Men döda mig

Nu ger jag fan upp. Jag har försökt byta design på min blogg hela dagen och lägga upp en sån där jävla header eller vafan det heter! Jag blir galen!? Ska man måsta vara nån jävla datahacker för att fatta sig på detta? Typ sätta in massa siffror och krumelurer bland massa x och z och nummer. Jävla bullshit säger jag.

Gjorde köttfärssås till middag idag, den blev toppen :) Det var jättegott, verkligen länge sen jag gjorde det.

Nu är jag ledig imorgon och funderar strongt på att åka till Umeå och tömma börsen litegrand. Känner hur tråkig min garderob känns för tillfället. :D Nån som vill följa? Känns inte så skoj att åka ensam ska jag snabbt inflika med :)


Kommentarer
Postat av: Olle

Jag hejar på dej! Lycka till med designen, i know you can do it! :P

2009-07-02 @ 21:29:13
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0