Lite lost här

Jag behöver hjälp. Vad kallas sånna här typ "band" du har runt huvudet som en accessoar? Heter dom bara "hårband"? :P Jag kan lägga upp en bild på en kille från American Idol som hade sånna. Jag kan bara inte komma på vad det heter? Skulle nämligen vilja kolla upp om man kan beställa sånna nånstanns, för det är fan snyggt ;) Om ni vet nån sida som man kan beställa sånna från så skriv gärna det här nere! Tack ;)


                                                                                        
Nathaniel Marshall från American Idol, Season 8

Han hade rätt snygg outfit, tycker jag! Och jag tror han är smygsvensk, eller hur? ;)

/a

Kommentarer
Postat av: Cristel

bandana? ;p

2009-07-18 @ 13:07:07
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0