Jumå

Nu är det iallafall bestämt att jag ska åka till Umeå på lördag och gå ut på Rex med Johan + co(tror det fanns några till....) Det ska bli skoj då jag aldrig varit ute i Umeå tidigare. Jag har även hört att Rex är ett sjukt bra ställe :D I'm gonna be busy dancing! Fanns tydligen flera dansgolv osv. Jag som är van vid 1 dansgolv från Hotellet kommer nog tycka det är sjukt skoj! :D Typ ett dansgolv för varje tema i musikväg; Schlager(!), house/techno, typ random. Blir nice :)

Nu har jag piffat mig färdigt och väntar på att Jennie ska ringa mig en pling för vår randevous(?). Måste även svänga förbi på SK möbler och hämta Maria och Mattes soff-klädsel som de beställt. Jag tror, om jag vågar, att jag ska skälla lite på dem. Jag har haft så mycket bök med min soffa sen jag köpte den. :( Damn them! Hoppas jag får en ny? :D

Vi hörs
xoxo!

/a


Kommentarer
Postat av: idamari

Rex är ett bra val av uteställe. Go rex, go jumå och ha jävla kul. P.S förlåt för att jag inte ringt D.S

2009-07-06 @ 17:10:50
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com
Postat av: Olle

Nu kom min elaka svenska lärare fram igen :P Rendez-Vouz stavas det, om jag minns rätt från mina franska lektioner. :P

2009-07-07 @ 00:24:14
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas

Till Idamari: Rex låter mysigt och det ska bli skoj. Vi får väl höras av snart och avstämma livet! :)



Olle: Du ska ju inte vara svenskalärare för att kunna franska. Det ironiska är att jag läst franska också och borde kunna stava det där ordet också :D Men till mitt försvar så....ja.....damnit....

2009-07-07 @ 16:13:46
URL: http://larsanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0