Ironi

I sökandet efter dieter som passar mig så var det ironiskt nog ett program på tv som visade upp massor av olika dieter. Undrar vad som egentligen funkar bäst med bäst resultat. Jag är så arg på människor som har en naturlig förbränning och kan äta vad som helst utan att det fastnar som tejp på kroppen. GE MIG! Jag vet att jag inte är fet, men det är några kilon som jag helst skulle vilja var någon annanstanns, defenetivt.

Det jobbigaste är att mitt gym har sommaruppehåll så det är bara öppet 2-3 ggr i veckan, och iochmed att jag jobbar skift så är det rätt svårt att hänga med på de tider som är öppet. Jag ska ta och åka dit och skriva ner alla tider så jag kan försöka trycka in det i min kalender.

Nä, jag måste sluta tjura, nu ska jag ju på mitt underbara jobb! (clownansikte - ON) 

                                                                                                                                                         


/a


Kommentarer
Postat av: Elin

Det finns inga genvägar, min vän, jag har fått en bok som är bättre än Bibeln, där står det enda du någonsin behöver veta om mat och var, när och hur du ska äta.



"Är allt - hellre nästan rätt än helt fel"



Där får du också veta att det inte finns några människor som "har naturligt bra förbrännning som kan äta allt utan att bli feta". Alla kan äta allt utan att bli feta, pizza och chips hör till en normal kosthållning, men inte varje dag, och absolut inte hur mycket som helst. Det är det du måste få in i skallen. Man får det man ger.



KRAM!

2009-07-01 @ 22:29:52
URL: http://hiraedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0