I cry for no-one....

....men jag grät för en viss karaktär som dog i Harry Potter och halvblodsprinsen...Jag vet ju inte om ni läst böckerna så jag vill inte avslöja vem det var. Matte tittade över på mig när jag snörvlade, först var det av att jag är sjukt förkyld och hade näsan full, men sen kom det faktiskt lite tårar. Killar får också gråta. Man ska inte behöva vara rädd att visa känslor :)

Filmen var helt jävla underbar....har inget att säga...ni MÅSTE se den!

Sen det här med besvikelser....behöver inte säga namn men klumpig kan du vara även nykter som onykter. Jag gillar inte vissa saker som du säger till folk. Jag ville bara gnälla på dig, för du kommer läsa detta. Jag är besviken på dig.

/a

Kommentarer
Postat av: Frida

Fast jag tycker att man ledsnar i längden på renodlade mode-bloggar, då läser då i alla fall jag hellre mode blandat med lite real life...



Fan, egentligen är jag för gammal för Harry Potter, men måste erkänna att jag läst alla böcker och är en riktig sucker för filmerna, undrar om det beror på att man blir som barn på nytt? ;-)

2009-07-15 @ 23:20:47
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0