En komisk ovana

Jag har kommit fram till att helt omedvetet så SVÄR jag så sjukt mycket framför kristna människor. Så himla(haha) roligt? :P Jag tror att jag försöker skärpa mig när jag pratar med dem men det slutar bara med att fler skällsord kommer ut än normalt. Tur att jag kunde hålla munnen stängd idag då när vi hade en präst på besök på jobbet och inte kastade ur mig: "Jesus är en kuksugare", eller nåt sånt...

Nu är snart bara en vecka kvar till semestern, och jag måste säga att jag aldrig längtat efter något så mycket i hela mitt liv. Jag behöver verkligen få komma bort och bygga upp nya krafter för att klara av att jobba kvar på mitt jobb. Eftersom jag inte har en tillsvidaretjänst än så går jag väl alltid i ovisshet om fortsatt jobb, men min chef har gjort det säkert för mig att jag inte kommer att vara nära att bli utan nånsin. Jag kan vara stolt över mig själv, för jag vet att jag gör ett bra jobb och det får jag också beröm för :) Man ska vara stolt när man får beröm! Jag är duktig!

Jag tycker det är kul när man hittar folks bloggar utan mening. Jag älskar att läsa vad andra sysslar med och om någon här läser min blogg och själv har en blogg, länka gärna till den så jag får läsa den och kommentera! ;)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Efter en heldag på jobbet(7-16.15) så känns det som att en kväll i soffan är befogad. Synd bara att jag jämnt är så jävla sugen på att äta nåt gott när jag ser film? På tal om film! Det ringde en telefon-tjej-försäljare-typ som ville erbjuda mig lite filmkanaler och dylikt häromdagen, och jag tackade ja till det! Skönt att ha det avbockat från min agenda, då jag faktiskt tänkt kontakta dem nu ett rätt bra tag faktiskt. 4 st filmkanaler blev jag ilurad och jag fick 3 månader gratis! Mohaha, om nån vecka kan jag sitta och titta på massor med nya filmer hemma!

Jag vill verkligen åka utomlands. Om jag hade haft en plånbok med mer pengar i så hade jag inte tvekat på att ta en sista minuten någonsans nu på min semester. Semester....4 veckor utan jobb...vafan ska man göra? :D Kom med billiga och smarta förslag, för jag vill inte sitta hemma och spela dator i 4 veckor :D

Jag kanske skriver mera senare ikväll. Men nu börjar en film på tv, Oceans Twelve och jag ska försöka att se den en gång för alla. Alla säger den serien är så bra :)
 
På återseende.

Xoxo

/a


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyman

ett billigt och smart förslag är att komma och hälsa på oss i Långsele :)

2009-07-10 @ 11:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0