Återfunnen

Häromdagen när jag var på Ica och handlade måste jag glömt att ta med min salamiost som jag köpte då! :( Jag trodde att Elin hade tagit den i sin kasse men så var inte fallet. Idag fick jag helt enkelt åka och köpa en helt ny! Fatta 25 kr till ingen nytta, det kan man köpa mycket för! Har nu gjort mig lite mellis! 2 råghusmans, en med kräftost och en med salamiost sen vanlig ost och smörgåsgurka, så jävla gott! Jag kan typ leva utan mjukt bröd, för detta är så himla gott.

Jag är fortfarande förkyld så jag dricker multivitamin brus och vitaminshots dagarna i ända. Jag fattar inte varför det inte vill ge med sig :( På söndag går jag ju på semester och då ska den fan va över!

/a


Kommentarer
Postat av: Hugo

Ja! Fan vad roligt :)



ah :) heh

Kram

2009-07-16 @ 14:47:48
URL: http://dengalnebogen.blogg.se/
Postat av: Elin

Wow, grattis!

2009-07-16 @ 15:04:52
URL: http://hiraedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0