7 days

På tal om en mycket bra låt SevenDays - Sting, så har jag idag precis 7 dagar kvar tills jag ska skrika av lycka och lämna Maskrosen för 4 veckor!!! Det är faktiskt lite mindre än 7 dagar faktiskt, för jag slutar jobba kl 16.30 på söndagen :D

Jag lever iallafall, trots min megaförkylning. Jag hoppas den går över nu i veckan så jag får ha en frisk semester. Det skulle vara så typiskt mig att det inte går över och så får jag typ ligga hemma en vecka på semestern och snora ner soffan typ. 

Eftersom min hjärna just nu är tom + full av snor så kan jag inte komma på något mer att skriva just nu, det kommer mera imorgon!  

Nu har jag bara ett uppdrag till er som läser min blogg, skriv en kommentar och kom med ett bra förslag på musik som är bra, just nu har jag en liten svacka och lyssnar bara sönder låtar som jag hör! Tipsa om bra låtar, grupper, allt!

xo

/a

Ps vill bara smyga in en liten bild på min outfit som jag hade på mig på krogen i lördags, visst var jag snygg? ;)
                                                 

Kommentarer
Postat av: Olle

Nural är ett bra band. :P

2009-07-13 @ 15:26:48
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Danne

Nice ;)

2009-07-13 @ 15:57:06
URL: http://daniiijel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Olle, är det nåt av dina Buffy-musik band eller? =P Hihi



Danne - Tackar ;)

2009-07-13 @ 16:10:49
URL: http://larsanders.blogg.se/
Postat av: Emelie Ö

Snygging där :O

2009-07-13 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0