4 dagar kvar

Usch! Nu är nedräkningen snart nere på timmar alltså. Söndag kl 16.30 går Andreas, a.k.a LarsAnders, officiellt på semester. Då följer en vecka av sjukt mycket bil-brummande här då det är den årliga Motorveckan här i Lycksele.  Då jag inte finner något nöje i detta kommer jag nog mest troligtvis sitta hemma och svära över allt jävla muller och alla fulla gamla gubbar som springer omkring med fula läderutstyrslar och ser allmänt nördiga ut. Typ som Pride i Lycksele med massa gubbar i läder:P Usch?

Det blir Stockholm iallafall och det känns underbart :D Jag och Johanna kommer troligtvis ta antingen buss eller tåg ner beroende på priset. Ybuss hemsida säger nämligen olika. Den ena länken säger att man räknas till ungdom vid 20 år och den andra säger att ungdomspriset gäller ända till du fyllt 26. Så vi är lite osäkra på vad det blir. Det skiljer faktiskt hela 200 kr på busspriset tur och retur, så det känns som att vi vill veta fakta innan vi bokar. Ska hursomhelst bli sjukt kul och får se vad som händer där nere :) 26/7-3/8 blir nog då jag är borta!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0