1 vs 100000000000

Jag, Andreas vs diskhögen i köket. Jag tog min telefon och satte på mig mitt headset, slog på lite peppande musik, gick emot köket och tog med mig all disk från vardagsrummet. Alf följde med mig och när vi kom in i köket så tittade vi på varandra. Han såg med sympati på mig sedan över till diskhögen, sen nickade han. Då gick jag fram till disken och började spola upp vatten.

Damnit...jag hatar att diska. Det som är så jävla ironiskt är att jag har en diskmaskin lixom, men jag lyckas alltid skjuta upp diskningen så mycket så att diskmaskinen rengör inte totalt eftersom att maten på tallrikarna och diverse har fastnat så det inte lossnar under diskningen. Nu är det iallafall borta, och jag måste fan skärpa mig!

Sitter och tittar på American Idol. Fan så duktiga dom är på att sjunga. Den som vinner i Sverige är inte lika bra som de som är i top 50 i USA. Helt sjukt....Jag saknar att sjunga jättemycket...Jag borde ta upp min keyboard och börja spela och sjunga igen. Om jag övar mycket kanske jag kommer på fötter med sången igen.

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0